19. junij 2008

In dežja ...

... v visoko poletje? Kriza, dež me ni položil, današnje sonce pa spravilo v popolno depresijo. Narava je bila preveč popolna, da bi prenesla njeno bistvo. In edino zdravilo ki ga imam proti depresiji - delo in računalnik. Če bi slednji delal. Sem ga namreč prvič od l. 1997 morala dati formatirati zaradi virusa. In sedaj seveda vse instaliram na novo - pri vsakem 3tjem cd-ju se računalnik zaštrika. Mislim, da sem danes stisnila tipko za resetiranje večkrat ko v preteklih 11 letih skupaj. Da o uvažanju certifikatov in backupov, kar naj bi bilo takooooo lahko - vsaj predvidevam, da je? niti ne začenjam. Uspelo mi še ni nič.

Morda se priključim novi dobi in se odločim, da je res najbolje, da kadar materializirani predmet postane vir prevelikih težav, ga preprosto zavržeš in kupiš novega. Vzgojena namreč nisem bila tako - sem še generacija, ki ima v glavi, da ko nekaj kupiš moraš do konca obrabiti etc. in potem šele, ko je res staro, zavreči in si privoščiti novo. Mislim pa, da sem tokrat dojela filozofijo novodobnih predmetov - ne gre za to, da jih prihodnost povozi in da se zato ne splača delati kvalitetnih, dolgotrajnih izdelkov. Gre za to, da so časovno omejeni, ker kvalitetna izdelava, ki bi mu podaljšala življenje, povzroča preveč dela in ukvarjanja. Čas je pa danes dragocen, a ne (pa moji živci tudi ;) )?

3 komentarji:

Unknown pravi ...

S kompi ni bilo nikoli lahko... vedno je kaj, kar jih teži! :) Po moje rabimo poklic 'psiholog - računalničar'. Ta naj najprej popravi in k sebi spravi komp, potem pa še uporabnika.

MaNeSa pravi ...

Čimprej patentiraj in ustvari svojo ordinacijo! Mislim, da uspeš v kratkem k Oprah na obisk ... Včeraj videla delček njene pddaje, ko je ena družina prevzela družinski posel delanja sladoleda od starih staršev - zadolženo, s kao 5$ v žepu. V nekaj letih so zaradi inovativne zamisli zrasli v 550 mio$ težko družino.

Pa samo sladoled mešajo z dodatki sadja in aršidi in ti take mešanice v lončkih prodajate.

Anonimni pravi ...

Hvala za intiresnuyu iformatsiyu