18. junij 2008

Ej čas beži

In s tem tudi moje bloganje ... A poletje me vabi in počasi bom spremenila filozofijo. Se začela truditi biti bolj kontaktna s svojim blogom. Zadnje pol leta sem razmišljala o njegovem pomenu - prvotni se je izgubil ... govoriti o moji družini. Tam hitro zmanjka vsebine. Potem pa iskanje nove rdeče misli: govoriti o svojih razmišljanjih? Zadnje čase mi zmanjkuje časa za temeljite misli... Govoriti o politiki, o vsakodnevnih rečeh, komentirati vsak dan? Hm ... premalo sem "na nivoju", naj to opravljajo pravi misleci, pisatelji, filozofi, antropologi, družbeni kritiki. .... In tako naprej. Govoriti o vsakdanjih rečeh ... eh koliko je takih blogov, ki jih nato nihče ne pogleda. Pa ga zaprimo oz. prepustimo da se zapraši. Hm, neee - ne čutim še tiste vibracije, ki pravi, konec je, zapri projekt, zapri to knjigo in jo odnesi nazaj na police. Povedali sta si vse, komunikacije je konec. Tako da - spet sem nazaj, kako dolgo in kako intenzivno in kvalitetno - bomo videli.
Pa veselimo se sončka - po 14 dneh dežja si ga vesoljno zaslužimo.

Ni komentarjev: