18. april 2007

Leto 2007

Zadnje leto se je toliko zgodilo, da ni za napisat ... najprej smo se umirili z vsemi jasličnimi bolzenimi, pol je bilo kratko poletje in nato je prišla ... zoprna jesen ... Problem: služba. Težave in težave na vseh korakih, eskaliralo je pa do tega, da sem se odločila, da pustim tako impozantno mesto vodje knjižnice in sem šla kruhek iskat drugam ...
Tako sem prvi dan v letu 2007 dala odpoved in konec meseca presedlala v drugo knjižnico. V 140 članski kolektiv, kjer se mala ovčka, ki večino časa lahko mirno žveči svoje zapise v Cobissu in se ne sekira, komu bo morala spet dopovedovati, da je njeno delo sploh smiselno.
Spremeba mi dopirnesla tudi veliko več volje do življenja - spet lahko srečujem stare prijatelje, ki jih prej nisem nič več videla - tudi po 2 do 3 leta. Spet je lušno iti popoldan, ko je sonček v Tivoli etc.
Pa spet imam čas za emaile in blog!
Tako da več o mojih miselnih statikah v nadaljnem ....

Ni komentarjev: